BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

s3liparkamek

s3liparkamek

Saturday, April 24, 2010

kenapa aku tak update blog?

Dah berbulan-bulan aku tak update blog...
kenapa agaknya?
mari kita bersoal selidik bersama selipar kamek.....

1) laptop rosak?
>salah sama sekali! laptop aku berkhidmat 24,7.... tidak pernah gagal.... (penah la jugak dia pengsan 3 hari sampai aku pun pengsan sama....)

2) busy? 
>no no no.... aku bukan cm org lain..... aku tak buat thesis... jadi aku takde alasan nak jadi busy..... 

3) line internet tak bagus? 
>oh.... no no no no...... itu semua dusta.... line laju woo... apatah lagi kat campus.... aku siap boleh download 10 movie satu malam...... hebat nya..... (betul tak tipu....)broadband aku pun boleh sangat laju(yg ni tipu)

4) tidak ada idea? 
>em...... oh.... idea banyak..... byk benda nak tulis tapi......

5) patah tangan? 
>*terdiam*~~~~~~~~~45 saat kemudian~~~~~~~~~WAHKAHKAHKAH!!!! boleh pulak patah tangan..... apakah? next!!!!

6) berFacebook lebih best dari blogging....? 
>ye kot..... facebook memang sangat best..... tapi lama2 boring jugak.... asyik baca status org yg tah pape tah..... kekadang sampai meluat baca: cth- bosannya aku hari ni....@ laparnya aku...@ baru je balik dari USA....@ ada org kata aku cantik hari ni....*blush*@ nak tido... nite everyone!(pastu org comment, pastu balas pulak....tadi ckap nak tido... boleh lak jawab comment) hmmmm.....~~~~~tapi tu suma bukan urusan aku....dorang punya status... lantak dorg la.... aku hanya mampu baca dan meluat seorang diri~~~~

7) mak bapak aku tak bagi berblogging?
> ini semua fitnah.... mak bapak aku ok je.... (padahal dorg tak tau pun aku ada blog ke tak so...)

8) selama ni aku koma?
> a'ah betul la tu..... (sedikit ke belakang lalu hilang dalam kegelapan malam)<----kepala hatuk ko koma!!

dah dah dah..... cukup la bersoal selidik... mari ku bongkarkan jawapannya.... jeng jeng jeng.....





>sebab aku malas..... tu je sebabnya tak banyak pun< 
 dah la bye.....


0 comments: